تهران- ایرنا- جنگ در عصر شبکههای اجتماعی نه تنها یک واقعه سیاسی، بلکه یک محتوای مصرفی است؛ محصولی که در قالبهای سرگرمکننده بازآفرینی میشود و حقیقت میدان نبرد را در انبوهی از فیلترها و الگوریتمها بازتاب میدهد.
Related Posts
از ادغام اوزان تا اختصاص سهمیه توسط فدراسیون بینالمللی
تهران-ایرنا- فدراسیون بینالمللی مویتای (IFMA) در اطلاعیهای، اصلاحات مهم در ساختار دستههای وزنی رقابتهای این رشته در بازیهای همبستگی اسلامی…
وفور کالاهای اساسی در بازار/ شکر زیر قیمت مصوب عرضه می شود
تهران- ایرنا- رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران از وفور کالاهای اساسی و روند نزولی قیمت آن در بازار خبرداد…
هشدار تهران به تروئیکای اروپایی: تصمیم شما روند جاری همکاری ایران و آژانس را تضعیف کرد
تهران-ایرنا- پس از اعلام خبر فعال سازی اسنپ بک از سوی تروئیکای اروپایی، وزرات امور خارجه کشورمان در بیانیهای اعلام…
