ارتباط و اعتماد؛ دو بال تابآوری در بحران/ انتظارات و راهکارها چیست؟
تهران – ایرنا – ارتباط و اعتماد، دو بال تابآوری در زمان بحران است، سوال مهم اینکه روابط عمومی دستگاههای دولتی و بخش خصوصی در زمان بحران به خصوص در جنگ ۱۲ روزه در این زمینه چه کردند و چگونه می توانند در راستای تابآوری اجتماعی عمل کنند تا در کنار امید آفرینی و اعتماد […]
تهران – ایرنا – ارتباط و اعتماد، دو بال تابآوری در زمان بحران است، سوال مهم اینکه روابط عمومی دستگاههای دولتی و بخش خصوصی در زمان بحران به خصوص در جنگ ۱۲ روزه در این زمینه چه کردند و چگونه می توانند در راستای تابآوری اجتماعی عمل کنند تا در کنار امید آفرینی و اعتماد سازی، واقعیتها را هم بیان کنند.
دیدگاهتان را بنویسید