آخرین اخبار

ارتباط و اعتماد؛ دو بال تاب‌آوری در بحران/ انتظارات و راهکارها چیست؟

تهران – ایرنا – ارتباط و اعتماد، دو بال تاب‌آوری در زمان بحران است، سوال مهم اینکه روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در زمان بحران به خصوص در جنگ ۱۲ روزه در این زمینه چه کردند و چگونه می توانند در راستای تاب‌آوری اجتماعی عمل کنند تا در کنار امید آفرینی و اعتماد […]

اشتراک گذاری
06 مرداد 1404
کد مطلب : 48994

تهران – ایرنا – ارتباط و اعتماد، دو بال تاب‌آوری در زمان بحران است، سوال مهم اینکه روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در زمان بحران به خصوص در جنگ ۱۲ روزه در این زمینه چه کردند و چگونه می توانند در راستای تاب‌آوری اجتماعی عمل کنند تا در کنار امید آفرینی و اعتماد سازی، واقعیت‌ها را هم بیان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *