آخرین اخبار
صفحه نخست / استانها > آذربایجان شرقی / استانها > آذربایجان غربی / استانها > اردبیل / استانها > اصفهان / استانها > البرز / استانها > ایلام / استانها > بوشهر / استانها > تهران / استانها > چهارمحال و بختیاری / استانها > خراسان جنوبی / استانها > خراسان رضوی / استانها > خراسان شمالی / استانها > خوزستان / استانها > زنجان / استانها > سمنان / استانها > سیستان و بلوچستان / استانها > فارس / استانها > قزوین / استانها > قم / استانها > کردستان / استانها > کرمان / استانها > کرمانشاه / استانها > کهگیلویه و بویراحمد / استانها > گلستان / استانها > گیلان / استانها > لرستان / استانها > مازندران / استانها > مرکزی / استانها > هرمزگان / استانها > همدان / استانها > یزد / اقتصاد > آب و انرژی / اقتصاد > اقتصاد ایران / اقتصاد > اقتصاد جهان / اقتصاد > بانک و بیمه وبورس / اقتصاد > راه و مسکن / اقتصاد > کشاورزی و دامداری / بازار > بازار / بین الملل > آسیای شرقی و اقیانوسیه / بین الملل > آفریقای مرکزی و جنوبی / بین الملل > آمریکای شمالی / بین الملل > اروپا / بین الملل > اوراسیا / بین الملل > ایران در جهان / بین الملل > غرب آسیا و آفریقای شمالی / جامعه > انتظامی / جامعه > حوادث و بلایا / جامعه > رفاه و خدمات اجتماعی / جامعه > شهری / جامعه > قضایی و حقوقی / جامعه > محیط زیست / جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری / حوزه و دانشگاه > آموزش عالی / حوزه و دانشگاه > دانشجویی / دانش و فناوری > علم و دانش / دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات / دانش و فناوری > فناوری های نوین / دین و اندیشه > اندیشمندان و اندیشکده ها / دین و اندیشه > حوزه و نهادهاي ديني / دین و اندیشه > علوم انسانی / سلامت > درمان / سلامت > نظام سلامت / سیاست > احزاب و تشکلها / سیاست > امنیتی و دفاعی / سیاست > دولت / سیاست > سایر / سیاست > سیاست خارجی / سیاست > مجلس / فرهنگ و ادب > رسانه / فیلم > جامعه / فیلم > دانش و فناوری / فیلم > سیاست / فیلم > فرهنگ و اندیشه / هنر > تئاتر / هنر > رادیو و تلویزیون / هنر > سینمای ایران / ورزش > توپ و تور / ورزش > سایر ورزشها / ورزش > فوتبال ایران / ورزش > فوتبال جهان / ورزش > کشتی و وزنه برداری
  • اردبیل الگویی موفق در نهضت مدرسه سازی

    حمیدرضا خانمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ماهیت این نهضت جلب مشارکت‌های مردمی به صورت محله و منطقه محوری است تا خود مردم در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس ورود پیدا کرده و شرایط بهتری را در به سرانجام رساندن این طرح عظیم شاهد و ناظر باشیم. وی خاطرنشان کرد: دولت به تنهایی […]

    اشتراک گذاری
    22 تیر 1404
    کد مطلب : 8580

    حمیدرضا خانمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ماهیت این نهضت جلب مشارکت‌های مردمی به صورت محله و منطقه محوری است تا خود مردم در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس ورود پیدا کرده و شرایط بهتری را در به سرانجام رساندن این طرح عظیم شاهد و ناظر باشیم.

    وی خاطرنشان کرد: دولت به تنهایی قادر نیست ۴۶ هزار کلاس درس مورد نیاز را در قالب این طرح در مدت چهار سال اجرایی وعملیاتی کند بلکه برای به سرانجام رساندن این کار ما از ظرفیت خیرین، تشکل‌ها و نهادهای انقلابی و مشارکت آحاد مردم استفاده می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان با این پیوست مدارس را تجهیز و راه اندازی کنیم.

    رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: حکمرانی مردمی در دولت چهاردهم در حقیقت اساس و بنیان تغییر و تحولات در حوزه‌های مختلف است که با نهضت مدرسه سازی شروع شده و در سطوح مختلف با تمرکززدایی تلاش بر این است تا در حوزه‌های بهداشت و درمان و نظام اقتصادی تحول آفرین نیز از این رویه بهره برداری شود.

    خانمحمدی افزود: ما نباید به نحوی عمل کنیم تا در آینده مدارس مازاد و بلااستفاده ای را در برخی از نقاط روستایی و شهری داشته باشیم بلکه بهتر است با توجه به ترکیب جمعیتی، اقلیم و آب و هوا، مناطق مهاجرپذیر و مقطع تحصیلی و جنسیت دانش آموزان به طراحی و ساخت مدرسه تدبیری درست بیندیشیم.

    وی گفت: بیشترین نیاز ما به مدارس جدید به ویژه در شهرک‌های مساکن ملی مربوط به مقطع ابتدایی است که در طراحی مدارس سعی شده تمام زوایای آموزشی، پرورشی و ورزشی مورد توجه قرار گیرد.

    رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: در کشور نوسازی مدارس جایگزین کانکسی، سنگی ناایمن و تخریبی در اولویت قرار دارد و پیش بینی می‌کنیم تا دو سال آینده بساط اینگونه مدارس غیرایمن برچیده شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *