تهران – ایرنا – مدیر کل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، یکی از مزیتهای رقابتی ایران در جهان را ظرفیت های «گردشگری سلامت» دانست و گفت: سالانه میزبان بیش از یک میلیون گردشگر سلامت در کشور هستیم که بهره مندی از مزایای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سفر این تعداد گردشگر خارجی، مستلزم برنامه ریزی درست و هدفمند است.
Related Posts
کاهش شکاف آموزش های نظری و انتظارات بازار کار با بوت کمپ تخصصی مهندسی مکانیک
تهران- ایرنا- دبیر اجرایی بوتکمپ تخصصی مهندسی مکانیک، هدف اصلی از برگزاری این بوتکمپ را پرداختن به شکاف بین آنچه…
استان اردبیل، اردوگاه آمادگی تیمهای ملی
اردبیل – ایرنا – آب و هوا و شرایط اقلیمی و جغرافیایی خاص اردبیل، این استان را به یکی از…
استاندار: زنجیرههای ارزش در آذربایجانغربی تکمیل میشوند
ارومیه – ایرنا -استاندار آذربایجانغربی گفت: با توجه با ظرفیتهای موجود در حوزههای مختلف بویژه تولید، زنجیرههای ارزش در استان…
