بازار پس از جنگ به کتابهای گزیده، بازنویسیشده و مصور نیاز دارد
تهران- ایرنا- پژوهشگر حوزه کتاب با اشاره به وجود نیاز به کتابهای گزیده، بازنویسیشده و مصور در قالبهای متفاوت، گفت: اگر قرار است از فرصت تاریخی بعد از جنگ برای جذب مخاطب به کتاب استفاده کنیم، باید ریسک و برای درازمدت برنامهریزی کنیم.
تهران- ایرنا- پژوهشگر حوزه کتاب با اشاره به وجود نیاز به کتابهای گزیده، بازنویسیشده و مصور در قالبهای متفاوت، گفت: اگر قرار است از فرصت تاریخی بعد از جنگ برای جذب مخاطب به کتاب استفاده کنیم، باید ریسک و برای درازمدت برنامهریزی کنیم.
دیدگاهتان را بنویسید