آخرین اخبار

بازار پس از جنگ به کتاب‌های گزیده، بازنویسی‌شده و مصور نیاز دارد

تهران- ایرنا- پژوهشگر حوزه کتاب با اشاره به وجود نیاز به کتاب‌های گزیده، بازنویسی‌شده و مصور در قالب‌های متفاوت، گفت: اگر قرار است از فرصت تاریخی بعد از جنگ برای جذب مخاطب به کتاب استفاده کنیم، باید ریسک و برای درازمدت برنامه‌ریزی کنیم.

اشتراک گذاری
14 شهریور 1404
کد مطلب : 150709

تهران- ایرنا- پژوهشگر حوزه کتاب با اشاره به وجود نیاز به کتاب‌های گزیده، بازنویسی‌شده و مصور در قالب‌های متفاوت، گفت: اگر قرار است از فرصت تاریخی بعد از جنگ برای جذب مخاطب به کتاب استفاده کنیم، باید ریسک و برای درازمدت برنامه‌ریزی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *