آخرین اخبار
صفحه نخست / استانها > آذربایجان شرقی / استانها > آذربایجان غربی / استانها > اردبیل / استانها > اصفهان / استانها > البرز / استانها > ایلام / استانها > بوشهر / استانها > تهران / استانها > چهارمحال و بختیاری / استانها > خراسان جنوبی / استانها > خراسان رضوی / استانها > خراسان شمالی / استانها > خوزستان / استانها > زنجان / استانها > سایر / استانها > سمنان / استانها > سیستان و بلوچستان / استانها > فارس / استانها > قزوین / استانها > قم / استانها > کردستان / استانها > کرمان / استانها > کرمانشاه / استانها > کهگیلویه و بویراحمد / استانها > گلستان / استانها > گیلان / استانها > لرستان / استانها > مازندران / استانها > مرکزی / استانها > هرمزگان / استانها > همدان / استانها > یزد / اقتصاد > آب و انرژی / اقتصاد > اقتصاد ایران / اقتصاد > اقتصاد جهان / اقتصاد > بانک و بیمه وبورس / اقتصاد > راه و مسکن / اقتصاد > سایر حوزه ها / اقتصاد > صنعت و معدن و تجارت / اقتصاد > کار و تعاون / اقتصاد > کشاورزی و دامداری / بازار > بازار / بازار > خرده فروشی و خدمات / بازار > خودرو / بین الملل > آسیای شرقی و اقیانوسیه / بین الملل > آسیای غربی / بین الملل > آفریقای مرکزی و جنوبی / بین الملل > آمریکای شمالی / بین الملل > آمریکای لاتین / بین الملل > اروپا / بین الملل > اوراسیا / بین الملل > ایران در جهان / بین الملل > غرب آسیا و آفریقای شمالی / جامعه > آسیب های اجتماعی / جامعه > آموزش و پرورش / جامعه > انتظامی / جامعه > جوان و خانواده / جامعه > حوادث و بلایا / جامعه > رفاه و خدمات اجتماعی / جامعه > سایر حوزه ها / جامعه > شهری / جامعه > قضایی و حقوقی / جامعه > محیط زیست / جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری / حوزه و دانشگاه > آموزش عالی / حوزه و دانشگاه > حوزه / حوزه و دانشگاه > دانشجویی / دانش و فناوری > علم و دانش / دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات / دانش و فناوری > فناوری های نوین / دین و اندیشه > اسلام در جهان / دین و اندیشه > اندیشمندان و اندیشکده ها / دین و اندیشه > حوزه و نهادهاي ديني / دین و اندیشه > علوم انسانی / دین و اندیشه > قرآن و عترت / سلامت > بهداشت / سلامت > تغذیه / سلامت > درمان / سلامت > نظام سلامت / سیاست > احزاب و تشکلها / سیاست > امنیتی و دفاعی / سیاست > انقلاب اسلامی / سیاست > دولت / سیاست > رهبری / سیاست > سایر / سیاست > سیاست خارجی / سیاست > مجلس / عکس > استانی / عکس > برگزیده / عکس > خبری / عکس > دریافتی / عکس > مستند / عکس > منابع خارجی / فرهنگ و ادب > رسانه / فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی / فرهنگ و ادب > فرهنگ عمومی / فرهنگ و ادب > فرهنگ مقاومت / فرهنگ و ادب > کتاب و ادبیات / فیلم > استان ها / فیلم > اقتصاد / فیلم > اینفومهر / فیلم > بین الملل / فیلم > جامعه / فیلم > دانش و فناوری / فیلم > دین و آیین / فیلم > سلامت / فیلم > سیاست / فیلم > فرهنگ و اندیشه / فیلم > هنر / فیلم > ورزش / مجله مهر > دکه روزنامه / مجله مهر > دور دنيا / مجله مهر > دیگر رسانه‌ها / مجله مهر > زندگی / مجله مهر > فجازی / مجله مهر > گزارش ویژه / هنر > تئاتر / هنر > رادیو و تلویزیون / هنر > سینمای ایران / هنر > سینمای جهان / هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی / ورزش > توپ و تور / ورزش > سایر ورزشها / ورزش > فوتبال ایران / ورزش > فوتبال جهان / ورزش > کشتی و وزنه برداری / ورزش > ورزش های رزمی
  • بیمه‌بازار با هویتی تازه، به‌دنبال بازتعریف اعتماد و شفافیت

    به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این تحول جامع، با پیام «ما برای آرامش خاطر شماست که هستیم»، با هدف افزایش پذیرش بیمه آنلاین از طریق ساده‌سازی تجربه کاربری و اعتمادسازی انجام می‌شود. «بیمه‌بازار» از تحول استراتژیک و ریبرندینگ جامع خود رونمایی کرد. این اقدام، بخشی از یک نقشه راه تجاری دقیق با هدف نرخ نفوذ […]

    اشتراک گذاری
    28 مرداد 1404
    کد مطلب : 106981

    به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این تحول جامع، با پیام «ما برای آرامش خاطر شماست که هستیم»، با هدف افزایش پذیرش بیمه آنلاین از طریق ساده‌سازی تجربه کاربری و اعتمادسازی انجام می‌شود.

    «بیمه‌بازار» از تحول استراتژیک و ریبرندینگ جامع خود رونمایی کرد. این اقدام، بخشی از یک نقشه راه تجاری دقیق با هدف نرخ نفوذ در صنعت بیمه از طریق ایجاد تمایز در دو محور کلیدی «شفافیت» و «اعتماد» است.

    هویت بصری جدید بیمه بازار، لوگویی مدرن و در عین حال معنادار و الهام‌گرفته از «طاق ایرانی» است که در بازار و معماری اصیل ایرانی دیده می‌شود. این «طاق» نمادی از پناه، امنیت و استحکامی است که بیمه‌بازار متعهد به ارائه آن به مشتریان خود است.

    این هویت با شخصیت برند «صمیمی و واقعی» (Sincere/Real) و آرکه‌تایپ «پاک‌نهاد» (Innocent) گره خورده تا تجربه‌ای صادقانه و قابل اتکا را تضمین کند.

    تحلیل‌های بازار و بررسی دقیق رفتار مخاطبان و نیاز آن‌ها نشان می‌دهد که بیمه‌بازار با این استراتژی، خود را به‌طور مشخص در جایگاهی متمایز از رقبا و در نقطه تلاقی دو ارزش حیاتی «اعتماد بالا» و «شفافیت بالا» قرار می‌دهد.

    نقطه تمایز اصلی ( POD) این برند، «ارائه خدمتی قابل اعتماد و شفاف» از طریق توسعه مدل‌های انسانی و ابزارهای تعاملی و همچنین ساده‌سازی تجربه کاربری است که در پیام استراتژیک «ما برای آرامش خاطر شماست که هستیم» تجلی یافته است.

    همچنین بیمه‌بازار سعی دارد تا از طریق ارائه اطلاعات «صادقانه» (Honest) و پشتیبانی انسانی، صمیمی و مسئولانه برای جلب اعتماد مشتریان خود گام بردارد.

    امیر جباری مدیر مارکتینگ بیمه‌بازار: «برای مدتی طولانی، مشتریان در صنعت بیمه احساس می‌کردند که تصمیم‌ها برایشان در فضایی خشک، پیچیده و مبهم گرفته می‌شود. ریبرندینگ ما یک پیمان جدید برای تغییر این معادله است. پیام ما، یک شعار نیست؛ بلکه تعهد ما برای انتقال قدرت به مشتری است. «طاق» برند ما، فضایی امن است که در زیر آن، هر فرد با دانش و شفافیت کامل، نسبت به تصمیم خود آسوده‌خاطر است. هدف اصلی ما، کسب سهم و اعتماد بازار از طریق شفافیت و باورپذیری است.»

    بیمه‌بازار با هویتی تازه، به‌دنبال بازتعریف اعتماد و شفافیت

    یکی از ارکان کلیدی این استراتژی، تمرکز ویژه بر بخش مهمی از مخاطبان است که در خرید آنلاین بیمه به دلیل مسیر پیچیده آن، تردید دارند. در همین راستا، بیمه‌بازار علاوه‌بر تقویت زیرساخت‌های دیجیتال و توسعه ابزارهای هوشمند یک رویکرد omnichannel (همه کاناله) را در پیش خواهد گرفت. این اقدام مستقیماً برای جلب اعتماد و ارائه خدمات به گروهی از مشتریان طراحی شده که برای تعامل چهره‌به‌چهره ارزش بیشتری قائل هستند و مدل‌های صرفاً دیجیتال نیازهای آن‌ها را به قدر کافی برآورده نمی‌کنند.

    بیمه‌بازار با این رویکرد استراتژیک، شفاف و انسان‌محور، آماده است تا فصل جدیدی از نوآوری و مشتری‌مداری را در صنعت بیمه ایران رقم بزند.

    درباره بیمه‌بازار:

    ب یمه بازار یکی از پلتفرم‌های پیشرو در صنعت اینشورتک ایران است که با هدف ساده‌سازی، مقایسه و شفاف‌سازی خدمات بیمه فعالیت می‌کند. این شرکت با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات بیمه‌ای از شرکت‌های معتبر، به کاربران کمک می‌کند تا با قدرت و آگاهی کامل، بهترین گزینه را انتخاب کنند. بیمه‌بازار با تکیه‌بر تیمی از متخصصان و نخبه‌های علمی کشور، به‌صورت مستمر به دنبال ارائه سرویس‌های نوین در بستر به صنعت بیمه کشور است.

    بیانیه ریبرندینگ بیمه‌بازار: عصری نو برای بیمه، باوری نو به آرامش

    دنیای امروز با سرعتی بی‌سابقه در حال تغییر است و صنعت بیمه نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما در بیمه‌بازار، این تحول را نه یک چالش، که یک فرصت دیدیم؛ فرصتی برای بازگشت به اصل وجودی بیمه: ایجاد آرامش خیال برای انسان.

    سال‌ها، بیمه با کلماتی چون پیچیدگی، نبود شفافیت و بی‌اعتمادی گره خورده بود اما اکنون، زمان یک دگرگونی فرارسیده است؛ زمان آن رسیده که بیمه، دیگر یک قرارداد خشک و پیچیده نباشد، بلکه دیگر یک همراه قابل اعتماد و یک پشتیبان دانا باشد. اکنون ما با افتخار هویت جدید خود را معرفی می‌کنیم.

    در معماری پرافتخار ایرانی، «طاق» همواره نماد پناه، امنیت و استحکام بوده است؛ سازه‌ای که با تکیه بر اصول مهندسی، پناهگاهی امن می‌آفریند. ما با الهام از این نماد ایرانی، هویت جدید خود را برمبنای طاقی استوار برای محافظت از زندگی و آرامش شما بنا کردیم.

    تعهد ما به شما

    ما متعهد می‌شویم تا تجربه‌ای نو از بیمه را برایتان خلق کنیم:

    تجربه‌ای ساده: با ابزارهای هوشمند و فرایندهای ساده، پیچیدگی را از بیمه حذف می‌کنیم.

    تجربه‌ای شفاف: با مشاوره‌های دقیق و اطلاعات کامل، حق انتخاب آگاهانه را به شما بازمی‌گردانیم.

    تجربه‌ای قابل اتکا: ما به نتیجه متعهدیم و تا رسیدن به آرامش خیال کامل، مسئولانه در کنار شما هستیم و پاسخگوی اعتمادتان خواهیم بود.

    این، بیمه‌بازار جدید است: ما دیگر تنها یک پلتفرم خرید آنلاین بیمه نیستیم؛ ما همراه شما برای آینده‌ای امن‌تر و آرام‌تر هستیم.

    به زیر طاقِ آرامش بیمه‌بازار خوش آمدید.

    این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *