آخرین اخبار

تأمین اجتماعی؛ پیشگام در تحول دیجیتال و هوشمندسازی خدمات

تهران -ایرنا- سازمان تامین اجتماعی در تحول دیجیتال و هوشمندسازی خدمات پیشگام است و همواره برای بکارگیری روش‌های نوین مدیریت توسعه و بهینه‌سازی فرآیندها از فناوری‌های روز بهره می‌گیرد. در این زمینه می‌توان به بیش از ۱۳۰ میلیون مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری و ارائه ۶۷ خدمت، استفاده بیش از ۵ میلیون کاربر از خدمات […]

اشتراک گذاری
22 تیر 1404
کد مطلب : 8379

تهران -ایرنا- سازمان تامین اجتماعی در تحول دیجیتال و هوشمندسازی خدمات پیشگام است و همواره برای بکارگیری روش‌های نوین مدیریت توسعه و بهینه‌سازی فرآیندها از فناوری‌های روز بهره می‌گیرد. در این زمینه می‌توان به بیش از ۱۳۰ میلیون مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری و ارائه ۶۷ خدمت، استفاده بیش از ۵ میلیون کاربر از خدمات «تامین من» و نسخه‌نویسی الکترونیکی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *