آخرین اخبار

تقویت ارتباط با شبکه فروش؛ محور اصلی نشست بیمه سرمد

تهران- ایرنا- در راستای تقویت ارتباط دوسویه با شبکه فروش و توجه به مسائل و پیشنهادات نمایندگان شرکت، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاون بازاریابی و شبکه فروش، معاونین فنی و جمعی از نمایندگان برتر شرکت بیمه سرمد، به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

اشتراک گذاری
08 مرداد 1404
کد مطلب : 54335

تهران- ایرنا- در راستای تقویت ارتباط دوسویه با شبکه فروش و توجه به مسائل و پیشنهادات نمایندگان شرکت، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاون بازاریابی و شبکه فروش، معاونین فنی و جمعی از نمایندگان برتر شرکت بیمه سرمد، به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *