آخرین اخبار
صفحه نخست / استانها > آذربایجان شرقی / استانها > آذربایجان غربی / استانها > اردبیل / استانها > اصفهان / استانها > البرز / استانها > ایلام / استانها > بوشهر / استانها > تهران / استانها > چهارمحال و بختیاری / استانها > خراسان جنوبی / استانها > خراسان رضوی / استانها > خراسان شمالی / استانها > خوزستان / استانها > زنجان / استانها > سمنان / استانها > سیستان و بلوچستان / استانها > فارس / استانها > قزوین / استانها > قم / استانها > کردستان / استانها > کرمان / استانها > کرمانشاه / استانها > کهگیلویه و بویراحمد / استانها > گلستان / استانها > گیلان / استانها > لرستان / استانها > مازندران / استانها > مرکزی / استانها > هرمزگان / استانها > همدان / استانها > یزد / اقتصاد > آب و انرژی / اقتصاد > اقتصاد ایران / اقتصاد > اقتصاد جهان / اقتصاد > بانک و بیمه وبورس / اقتصاد > راه و مسکن / اقتصاد > صنعت و معدن و تجارت / اقتصاد > کار و تعاون / اقتصاد > کشاورزی و دامداری / بازار > بازار / بین الملل > آسیای شرقی و اقیانوسیه / بین الملل > آسیای غربی / بین الملل > آفریقای مرکزی و جنوبی / بین الملل > آمریکای شمالی / بین الملل > آمریکای لاتین / بین الملل > اروپا / بین الملل > اوراسیا / بین الملل > ایران در جهان / بین الملل > غرب آسیا و آفریقای شمالی / جامعه > آسیب های اجتماعی / جامعه > آموزش و پرورش / جامعه > انتظامی / جامعه > جوان و خانواده / جامعه > حوادث و بلایا / جامعه > رفاه و خدمات اجتماعی / جامعه > سایر حوزه ها / جامعه > شهری / جامعه > قضایی و حقوقی / جامعه > محیط زیست / جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری / حوزه و دانشگاه > آموزش عالی / حوزه و دانشگاه > حوزه / حوزه و دانشگاه > دانشجویی / دانش و فناوری > علم و دانش / دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات / دانش و فناوری > فناوری های نوین / دین و اندیشه > اسلام در جهان / دین و اندیشه > اندیشمندان و اندیشکده ها / دین و اندیشه > حوزه و نهادهاي ديني / دین و اندیشه > علوم انسانی / دین و اندیشه > قرآن و عترت / سلامت > بهداشت / سلامت > تغذیه / سلامت > درمان / سلامت > نظام سلامت / سیاست > احزاب و تشکلها / سیاست > امنیتی و دفاعی / سیاست > دولت / سیاست > رهبری / سیاست > سایر / سیاست > سیاست خارجی / سیاست > مجلس / عکس > خبری / عکس > مستند / عکس > منابع خارجی / فرهنگ و ادب > رسانه / فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی / فرهنگ و ادب > فرهنگ عمومی / فرهنگ و ادب > فرهنگ مقاومت / فرهنگ و ادب > کتاب و ادبیات / فیلم > اقتصاد / فیلم > بین الملل / فیلم > جامعه / فیلم > دانش و فناوری / فیلم > سیاست / فیلم > فرهنگ و اندیشه / فیلم > هنر / مجله مهر > دکه روزنامه / مجله مهر > دیگر رسانه‌ها / مجله مهر > فجازی / هنر > تئاتر / هنر > رادیو و تلویزیون / هنر > سینمای ایران / هنر > سینمای جهان / هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی / ورزش > توپ و تور / ورزش > سایر ورزشها / ورزش > فوتبال ایران / ورزش > فوتبال جهان / ورزش > کشتی و وزنه برداری / ورزش > ورزش های رزمی
  • تماس تجاری مبتنی بر هوش مصنوعی به جستجوی گوگل اضافه می‌شود

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک کرانچ، ‌گوگل در حال ارتقای حالت هوش مصنوعی جستجوی خود با استفاده از مدل Gemini ۲.۵ Pro و افزودن قابلیت‌هایی برای انجام تحقیقات عمیق‌تر است. یکی از قابلیت‌های جدید، ویژگی «تماس تجاری» است که با استفاده از هوش مصنوعی، به‌نمایندگی از کاربر با کسب‌وکارهای محلی تماس می‌گیرد […]

    اشتراک گذاری
    26 تیر 1404
    کد مطلب : 19329

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک کرانچ، ‌گوگل در حال ارتقای حالت هوش مصنوعی جستجوی خود با استفاده از مدل Gemini ۲.۵ Pro و افزودن قابلیت‌هایی برای انجام تحقیقات عمیق‌تر است.

    یکی از قابلیت‌های جدید، ویژگی «تماس تجاری» است که با استفاده از هوش مصنوعی، به‌نمایندگی از کاربر با کسب‌وکارهای محلی تماس می‌گیرد تا اطلاعاتی مانند قیمت خدمات را جمع‌آوری کند. هدف این قابلیت، آسان‌تر کردن دسترسی کاربران به اطلاعات موردنیاز، بدون نیاز به تماس مستقیم تلفنی با افراد است.

    گوگل از ماه ژانویه، آزمایش این ویژگی را با شرکت‌کنندگان برنامه آزمایشی Search Labs آغاز کرده است.

    برای استفاده از این قابلیت، کافی است کاربر عبارتی مانند «آرایشگاه حیوانات نزدیک من» را جستجو کند. در نتایج جست‌وجو، گزینه‌ای با عنوان «بررسی قیمت با کمک هوش مصنوعی» نمایش داده می‌شود.

    پس از انتخاب این گزینه، چند سؤال از کاربر پرسیده می‌شود تا هوش مصنوعی بتواند اطلاعات دقیق‌تری از کسب‌وکارهای محلی جمع‌آوری کند. برای مثال، از کاربر پرسیده می‌شود که حیوان خانگی‌اش چیست، به چه خدماتی نیاز دارد و چه زمانی مایل است این خدمات را دریافت کند. سپس، سیستم هوشمند گوگل با کسب‌وکارهای مربوطه تماس می‌گیرد و اطلاعات لازم را به‌دست می‌آورد.

    سخنگوی گوگل در این‌باره می‌گوید: «در ابتدای هر تماس، به‌روشنی اعلام می‌شود که تماس توسط یک سیستم خودکار از طرف گوگل و به نمایندگی از یک کاربر انجام می‌شود.»

    البته باید اشاره کرد که گوگل در سال‌های اخیر به‌دلیل ارائه قابلیت‌های تماس مشابه، که صدای انسان را شبیه‌سازی می‌کردند، با انتقاداتی مواجه شده بود. برخی کاربران نگران بودند که این فناوری ممکن است افراد را فریب دهد و آن‌ها تصور کنند با یک انسان واقعی در حال صحبت هستند.

    قابلیت جدید تماس تجاری به‌تدریج برای همه کاربران جستجوی گوگل در ایالات متحده فعال خواهد شد. همچنین، کاربران سرویس‌های Google AI Pro و AI Ultra از امکانات گسترده‌تری در استفاده از این ویژگی بهره‌مند خواهند شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *