آخرین اخبار

داستان کتابی که در ۴۰ روز سه‌بار تجدیدچاپ شد/ برای ساخت مخاطب حرفه‌ای باید قدم برداشت

​​​​​​​تهران- ایرنا- نویسنده کتاب «خاموشان» با اعلام اینکه این کتاب در کمتر از ۴۰ روز به چاپ سوم رسیده است، توضیح داد: در این مدت به کتاب‌فروشی‌های مختلف در شهرهای ایران سر زدم، با مردم ارتباط برقرار کردم و برایشان داستان کوتاه خواندم؛ برای ساخت مخاطب حرفه‌ای باید قدم برداشت.

اشتراک گذاری
29 مرداد 1404
کد مطلب : 109415

​​​​​​​تهران- ایرنا- نویسنده کتاب «خاموشان» با اعلام اینکه این کتاب در کمتر از ۴۰ روز به چاپ سوم رسیده است، توضیح داد: در این مدت به کتاب‌فروشی‌های مختلف در شهرهای ایران سر زدم، با مردم ارتباط برقرار کردم و برایشان داستان کوتاه خواندم؛ برای ساخت مخاطب حرفه‌ای باید قدم برداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *