دانشگاه فرشچیان آنچه استاد می خواست، نشد/ لزوم تمایز خلق و نقد در آموزش هنر

تهران- ایرنا- نخستین رئیس دانشگاه فرشچیان، هنر را حوزه آفرینش خلاقانه دانست و ضمن تاکید بر تفاوت بین خلق و نقد در آموزش هنر، گفت: استاد فرشچیان خواستار آموزش هنر به شیوه استاد-شاگردی بر اساس خلاقیت بودند؛ اما دانشگاه فرشچیان آنچه استاد انتظار داشت و می‌خواست، نشد.

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *