رسانه سلاح مدیریت افکار عمومی در جنگ ۱۲ روزه

تهران- ایرنا- پژوهشگر رسانه و مدس دانشگاه با اشاره به تجربه رسانه‌ای ایران در دوران ۱۲ روز جنگ تحمیلی، گفت: رسانه در جنگ‌های نوین نه تنها ابزار اطلاع رسانی بلکه سلاحی برای مدیریت افکار عمومی محسوب می‌شود و از منظر رسانه در این برهه زمانی، جنگ ادراکی تا نبرد روایت‌ها در جریان بود.

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *