رفتارشناسی خرید ایرانیان؛ افزایش خرید طلا و موتور برق در مقابل کاهش خرید گوشی و پوشاک

تهران-ایرنا- تحلیل رفتار و ریخت شناسی خرید سال گذشته ایرانیان در یک فروشگاه‌ آنلاین نشان می‌دهد تحولات اقتصادی و موضوع ناترازی، تاثیراتی بر رفتارهای هموطنان داشته و در عین حال، برخی خریدهای فرهنگی و مربوط به سبک زندگی نیز دارای رشد بوده‌اند.

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *