آخرین اخبار
صفحه نخست / استانها > آذربایجان شرقی / استانها > آذربایجان غربی / استانها > اردبیل / استانها > اصفهان / استانها > البرز / استانها > ایلام / استانها > بوشهر / استانها > تهران / استانها > چهارمحال و بختیاری / استانها > خراسان جنوبی / استانها > خراسان رضوی / استانها > خراسان شمالی / استانها > خوزستان / استانها > زنجان / استانها > سایر / استانها > سمنان / استانها > سیستان و بلوچستان / استانها > فارس / استانها > قزوین / استانها > قم / استانها > کردستان / استانها > کرمان / استانها > کرمانشاه / استانها > کهگیلویه و بویراحمد / استانها > گلستان / استانها > گیلان / استانها > لرستان / استانها > مازندران / استانها > مرکزی / استانها > هرمزگان / استانها > همدان / استانها > یزد / اقتصاد > آب و انرژی / اقتصاد > اقتصاد ایران / اقتصاد > اقتصاد جهان / اقتصاد > بانک و بیمه وبورس / اقتصاد > راه و مسکن / اقتصاد > سایر حوزه ها / اقتصاد > صنعت و معدن و تجارت / اقتصاد > کار و تعاون / اقتصاد > کشاورزی و دامداری / بازار > بازار / بازار > خرده فروشی و خدمات / بازار > خودرو / بین الملل > آسیای شرقی و اقیانوسیه / بین الملل > آسیای غربی / بین الملل > آفریقای مرکزی و جنوبی / بین الملل > آمریکای شمالی / بین الملل > آمریکای لاتین / بین الملل > اروپا / بین الملل > اوراسیا / بین الملل > ایران در جهان / بین الملل > غرب آسیا و آفریقای شمالی / جامعه > آسیب های اجتماعی / جامعه > آموزش و پرورش / جامعه > انتظامی / جامعه > جوان و خانواده / جامعه > حوادث و بلایا / جامعه > رفاه و خدمات اجتماعی / جامعه > سایر حوزه ها / جامعه > شهری / جامعه > قضایی و حقوقی / جامعه > محیط زیست / جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری / حوزه و دانشگاه > آموزش عالی / حوزه و دانشگاه > حوزه / حوزه و دانشگاه > دانشجویی / دانش و فناوری > علم و دانش / دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات / دانش و فناوری > فناوری های نوین / دین و اندیشه > اسلام در جهان / دین و اندیشه > اندیشمندان و اندیشکده ها / دین و اندیشه > حوزه و نهادهاي ديني / دین و اندیشه > علوم انسانی / دین و اندیشه > قرآن و عترت / سلامت > بهداشت / سلامت > تغذیه / سلامت > درمان / سلامت > نظام سلامت / سیاست > احزاب و تشکلها / سیاست > امنیتی و دفاعی / سیاست > انقلاب اسلامی / سیاست > دولت / سیاست > رهبری / سیاست > سایر / سیاست > سیاست خارجی / سیاست > مجلس / عکس > استانی / عکس > برگزیده / عکس > خبری / عکس > دریافتی / عکس > مستند / عکس > منابع خارجی / فرهنگ و ادب > رسانه / فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی / فرهنگ و ادب > فرهنگ عمومی / فرهنگ و ادب > فرهنگ مقاومت / فرهنگ و ادب > کتاب و ادبیات / فیلم > استان ها / فیلم > اقتصاد / فیلم > اینفومهر / فیلم > بین الملل / فیلم > جامعه / فیلم > دانش و فناوری / فیلم > دین و آیین / فیلم > سلامت / فیلم > سیاست / فیلم > فرهنگ و اندیشه / فیلم > هنر / فیلم > ورزش / مجله مهر > دکه روزنامه / مجله مهر > دور دنيا / مجله مهر > دیگر رسانه‌ها / مجله مهر > زندگی / مجله مهر > فجازی / مجله مهر > گزارش ویژه / هنر > تئاتر / هنر > رادیو و تلویزیون / هنر > سینمای ایران / هنر > سینمای جهان / هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی / ورزش > توپ و تور / ورزش > سایر ورزشها / ورزش > فوتبال ایران / ورزش > فوتبال جهان / ورزش > کشتی و وزنه برداری / ورزش > ورزش های رزمی
  • رینگ چهارم ضرورت مدیریت شهری اصفهان بود

    به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم‌زاده صبح پنجشنبه به در هفتاد و چهارمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از ۱۴ کیلومتر مسیر رینگ چهارم ترافیکی اصفهان با اشاره به پروژه‌های در دستورکار مدیریت شهری اصفهان اظهار کرد: اصفهان شامل چهارحلقه است که حلقه اول به طول ۱۲.۵ کیلومتر در مرکز شهر، حلقه […]

    اشتراک گذاری
    16 مرداد 1404
    کد مطلب : 74568

    به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم‌زاده صبح پنجشنبه به در هفتاد و چهارمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از ۱۴ کیلومتر مسیر رینگ چهارم ترافیکی اصفهان با اشاره به پروژه‌های در دستورکار مدیریت شهری اصفهان اظهار کرد: اصفهان شامل چهارحلقه است که حلقه اول به طول ۱۲.۵ کیلومتر در مرکز شهر، حلقه دوم به طول ۲۴.۵ کیلومتر در مرکز شهر و حلقه سوم به طول ۴۶ کیلومتر بدون چراغ راهنمایی و رانندگی وحود دارد.

    وی افزود: حلقه چهارم به طول ۷۸.۲ کیلومتر و عرض حدود ۷۶ متر، علاوه‌بر اصفهان از پنج شهر مجاور نظیر دولت‌آباد، خورزوق، خمینی‌شهر، درچه و ابریشم نیز عبور می‌کند.

    شهردار اصفهان ادامه داد: در این حلقه ۲۸ تقاطع غیر هم‌سطح وجود دارد که ۱۴ مورد آن اجرا شده؛ همچنین چهار پل بزرگ، ۲۲ زیرگذر و چهار پل روی رودخانه نیز در مسیر این حلقه وجود دارد.

    وی با اشاره به سیر تولد ایده این حلقه حفاظتی تا اجرای آن بیان کرد: این پروژه در سال ۱۳۹۰ توسط استاندار وقت به شهرهای مجاور ابلاغ شد اما علی‌رغم این موضوع، در بعضی شهرهای مجاور مجوز ساخت‌وساز در مسیر این حلقه اعطا شد که امیدواریم با همت استاندار این موضوع بررسی و به تکمیل حلقه کمک شود.

    قاسم‌زاده با بیان اینکه رینگ چهارم در این دوره مدیریت شهری ضرورت بود، گفت: قطار شهری و رینگ چهارم در اولویت کار ما بود چراکه نجات آینده شهر در اجرای این دو پروژه مهم می‌دانستیم؛ اگر این پروژه در دوره‌های گذشته نگاهی آینده‌نگرانه تلقی می‌شد اما در دوره ما ضرورت شهری بود.

    وی افزود: در برنامه‌ریزی چهار ساله برای تکمیل ۲۰ کیلومتر از این حلقه پیش‌بینی شده بود که امروز ۱۴ کیلومتر از آن افتتاح و ۶ کیلومتر باقی‌مانده تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

    شهردار اصفهان با اشاره به همکاری مدیریت استان در برقراری توافق میان شهرداری اصفهان و ارتش تصریح کرد: امیدواریم که تلاش مدیریت استان و مدیریت شهری به توافقی عملیاتی با ارتش برای آزادسازی بخشی از مسیر حلقه چهارم منجر گردد.

    وی با تأکید بر نقش هم‌افزایی دوره‌های مختلف مدیریت شهری در تکمیل این پروژه، خواستار پذیرش تفاوت سلایق برای افزایش همگرایی و تحقق چنین پروژه‌هایی شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *