آخرین اخبار
صفحه نخست / استانها > آذربایجان شرقی / استانها > آذربایجان غربی / استانها > اردبیل / استانها > اصفهان / استانها > البرز / استانها > ایلام / استانها > بوشهر / استانها > تهران / استانها > چهارمحال و بختیاری / استانها > خراسان جنوبی / استانها > خراسان رضوی / استانها > خراسان شمالی / استانها > خوزستان / استانها > زنجان / استانها > سایر / استانها > سمنان / استانها > سیستان و بلوچستان / استانها > فارس / استانها > قزوین / استانها > قم / استانها > کردستان / استانها > کرمان / استانها > کرمانشاه / استانها > کهگیلویه و بویراحمد / استانها > گلستان / استانها > گیلان / استانها > لرستان / استانها > مازندران / استانها > مرکزی / استانها > هرمزگان / استانها > همدان / استانها > یزد / اقتصاد > آب و انرژی / اقتصاد > اقتصاد ایران / اقتصاد > اقتصاد جهان / اقتصاد > بانک و بیمه وبورس / اقتصاد > راه و مسکن / اقتصاد > صنعت و معدن و تجارت / اقتصاد > کار و تعاون / اقتصاد > کشاورزی و دامداری / بازار > بازار / بازار > خرده فروشی و خدمات / بازار > خودرو / بین الملل > آسیای شرقی و اقیانوسیه / بین الملل > آسیای غربی / بین الملل > آفریقای مرکزی و جنوبی / بین الملل > آمریکای شمالی / بین الملل > آمریکای لاتین / بین الملل > اروپا / بین الملل > اوراسیا / بین الملل > ایران در جهان / بین الملل > غرب آسیا و آفریقای شمالی / جامعه > آسیب های اجتماعی / جامعه > آموزش و پرورش / جامعه > انتظامی / جامعه > جوان و خانواده / جامعه > حوادث و بلایا / جامعه > رفاه و خدمات اجتماعی / جامعه > سایر حوزه ها / جامعه > شهری / جامعه > قضایی و حقوقی / جامعه > محیط زیست / جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری / حوزه و دانشگاه > آموزش عالی / حوزه و دانشگاه > حوزه / حوزه و دانشگاه > دانشجویی / دانش و فناوری > علم و دانش / دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات / دانش و فناوری > فناوری های نوین / دین و اندیشه > اسلام در جهان / دین و اندیشه > اندیشمندان و اندیشکده ها / دین و اندیشه > حوزه و نهادهاي ديني / دین و اندیشه > علوم انسانی / دین و اندیشه > قرآن و عترت / سلامت > بهداشت / سلامت > تغذیه / سلامت > درمان / سلامت > نظام سلامت / سیاست > احزاب و تشکلها / سیاست > امنیتی و دفاعی / سیاست > انقلاب اسلامی / سیاست > دولت / سیاست > رهبری / سیاست > سایر / سیاست > سیاست خارجی / سیاست > مجلس / عکس > استانی / عکس > خبری / عکس > دریافتی / عکس > مستند / عکس > منابع خارجی / فرهنگ و ادب > رسانه / فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی / فرهنگ و ادب > فرهنگ عمومی / فرهنگ و ادب > فرهنگ مقاومت / فرهنگ و ادب > کتاب و ادبیات / فیلم > استان ها / فیلم > اقتصاد / فیلم > اینفومهر / فیلم > بین الملل / فیلم > جامعه / فیلم > دانش و فناوری / فیلم > دین و آیین / فیلم > سلامت / فیلم > سیاست / فیلم > فرهنگ و اندیشه / فیلم > هنر / فیلم > ورزش / مجله مهر > دکه روزنامه / مجله مهر > دور دنيا / مجله مهر > دیگر رسانه‌ها / مجله مهر > زندگی / مجله مهر > فجازی / مجله مهر > گزارش ویژه / هنر > تئاتر / هنر > رادیو و تلویزیون / هنر > سینمای ایران / هنر > سینمای جهان / هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی / ورزش > توپ و تور / ورزش > سایر ورزشها / ورزش > فوتبال ایران / ورزش > فوتبال جهان / ورزش > کشتی و وزنه برداری / ورزش > ورزش های رزمی
  • سردار نائینی: رسانه‌ها در جنگ ۱۲ توانستند قدرت ملی را به رخ بکشند

    به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی نائینی، سخنگوی سپاه، در مراسم بزرگداشت شهدای خبرنگار که در دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، با تأکید بر اینکه جنگ اخیر یک جنگ تمام عیار بود، اظهار داشت: دشمن از همه دارایی‌های خود در این جنگ بهره برده است. وی ویژگی‌های این جنگ را همزمانی جنگ‌های روانی، ادراکی، تکنولوژیکی […]

    اشتراک گذاری
    14 مرداد 1404
    کد مطلب : 70118

    به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی نائینی، سخنگوی سپاه، در مراسم بزرگداشت شهدای خبرنگار که در دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، با تأکید بر اینکه جنگ اخیر یک جنگ تمام عیار بود، اظهار داشت: دشمن از همه دارایی‌های خود در این جنگ بهره برده است.

    وی ویژگی‌های این جنگ را همزمانی جنگ‌های روانی، ادراکی، تکنولوژیکی و سخت دانست و افزود: هدف اصلی دشمن از بین بردن توان هسته‌ای ایران و تجزیه کشور بود.

    سردار نائینی با اشاره به اینکه دشمن با روایت خودساخته در جنگ شناختی، جنگ را آغاز کرد، خاطرنشان کرد: این روایت مشابه روایتی است که در شهریور ۵۹ برای آغاز جنگ تحمیلی مطرح شد، اما آن‌ها هرگز نتوانستند محاسبه درستی داشته باشند.

    سردار نائینی نقش رسانه را در جنگ ۱۲ روزه بسیار مؤثر دانست و گفت: رسانه‌ها توانستند میدان را روایت کرده و قدرت ملی را به رخ بکشند.

    وی افزود: در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن، رسانه‌های داخلی موفق شدند انسجام ملی را به نمایش بگذارند و هم‌افزایی خوبی شکل بگیرد.

    وی همچنین به نظرسنجی‌های مراکز معتبر اشاره کرد و گفت: حداقل ۶۰ درصد روایت پیروزی ایران و در سطح منطقه ۸۰ درصد روایت پیروزی ایران است که نشان‌دهنده قدرت رسانه‌ای ما در این عرصه است.

    سخنگوی سپاه با اشاره به محکومیت حمله رژیم صهیونیستی توسط ۱۲۰ کشور دنیا، این موضوع را نشانه‌ای از انتقال قدرت دانست.

    در، سردار نائینی شخصیت سردار سلامی را دینی، علمی، فرهنگی و نظامی توصیف کرد و گفت: او بر جدیدترین اطلاعات و اخبار جهان تسلط داشت و بیش از هزار سخنرانی انجام داده که به بیش از ۲۰۰ جلد کتاب می‌رسد.

    سردار نائینی گفت: در جنگ اخیر، رسانه‌ها به عنوان ابزاری مؤثر در دفاع از روایت حق و انتقال مفهوم بازدارندگی عمل کردند. این رسانه‌ها نه تنها روحیه ملی را تقویت کردند، بلکه با عملیات روانی دشمن نیز مقابله کردند.

    وی افزود: رهبر انقلاب در پیام اولیه خود توانستند فشار روانی ناشی از تهاجم اولیه را شکست دهند و رسانه‌ها این پیام را به‌خوبی منتقل کردند. این اقدام موجب شد تا اطمینان حاصل شود که دشمن متوجه قدرت و استحکام ایران شده است.

    سخنگوی سپاه گفت: روایت جنگ پس از جنگ از زمان خود جنگ نیز مهم‌تر است، زیرا دشمنان در حال تلاش برای ایجاد روایت پیروزی از خود هستند. در این راستا، جنگ شناختی به عنوان یک امر حیاتی مطرح می‌شود و همه ما باید در تلاش برای پیروزی در این جنگ مشارکت کنیم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *