ضرورت تغییر تاکتیک برای سهم‌بری از بازار گردشگری چین

ساری- ایرنا- هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری چین که ۲۱ تا ۲۳ شهریور در گوانگجو برگزار می‌شود، فرصتی برای سهم‌بری ایران از گردشگران پرشمار چینی است که در صورت تغییر ندادن روند معرفی ظرفیت‌های ایران و بی‌توجهی به سلایق و علایق چینی‌ها، به سادگی می‌تواند از دست برود.

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *