آخرین اخبار

مبارزه در مه؛ وقتی اشتراک نظر برای مقابله با قاچاق نداریم

تهران – ایرنا – مقابله با قاچاق کالا که از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی در ایران به شمار می‌رود، همچنان با چالش‌های جدی روبروست. یکی از اصلی‌ترین مشکلات این حوزه، نبود تعریف دقیق و مشترک از مفهوم «قاچاق کالا» میان نهادهای مسئول است که باعث شده فرایند شناسایی، کنترل و […]

اشتراک گذاری
28 تیر 1404
کد مطلب : 24248

تهران – ایرنا – مقابله با قاچاق کالا که از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی در ایران به شمار می‌رود، همچنان با چالش‌های جدی روبروست. یکی از اصلی‌ترین مشکلات این حوزه، نبود تعریف دقیق و مشترک از مفهوم «قاچاق کالا» میان نهادهای مسئول است که باعث شده فرایند شناسایی، کنترل و مقابله با این پدیده به صورت کامل و مؤثر انجام نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *