آخرین اخبار

«نقش رسانه‌ها» در توسعه پایدار گردشگری جزیره جهانی قشم

قشم – ایرنا – جزیره جهانی قشم، با استفاده از نقش و توانمندی‌های رسانه‌های جمعی در معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و میراث ملموس و ناملموس خود ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد که در صورت توجه به این ظرفیت ارتباطی می تواند به یکی از قطب های گردشگری کشور تبدیل شود.

اشتراک گذاری
15 مرداد 1404
کد مطلب : 72735

قشم – ایرنا – جزیره جهانی قشم، با استفاده از نقش و توانمندی‌های رسانه‌های جمعی در معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و میراث ملموس و ناملموس خود ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد که در صورت توجه به این ظرفیت ارتباطی می تواند به یکی از قطب های گردشگری کشور تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *