آخرین اخبار

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان: ملاک ارزیابی خدمات، پاسخگویی به نیاز مردم است

زابل – ایرنا – نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با بیان اینکه خدمات اجرایی باید با نگاه آماری، مقایسه‌ای و هدفمند ارائه و ارزیابی شوند، تأکید کرد: آنچه در ارزیابی خدمات اهمیت دارد، میزان پاسخگویی به نیازهای واقعی مردم است نه حجم آمار و ارقام.

اشتراک گذاری
30 تیر 1404
کد مطلب : 31143

زابل – ایرنا – نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با بیان اینکه خدمات اجرایی باید با نگاه آماری، مقایسه‌ای و هدفمند ارائه و ارزیابی شوند، تأکید کرد: آنچه در ارزیابی خدمات اهمیت دارد، میزان پاسخگویی به نیازهای واقعی مردم است نه حجم آمار و ارقام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *