هیچ نوآموزی نباید از دوره پیش دبستانی محروم شود
تهران- ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با اشاره به اینکه شفافیت و سلامت ۲ ویژگی اصلی فرایند بررسی بستههای تربیت و یادگیری است گفت: هیچ کودک و نوآموز ایرانی نباید به دلیل فقر و یا زندگی در مناطق ۲ زبانه و محروم از دوره پیشدبستانی باز […]
تهران- ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با اشاره به اینکه شفافیت و سلامت ۲ ویژگی اصلی فرایند بررسی بستههای تربیت و یادگیری است گفت: هیچ کودک و نوآموز ایرانی نباید به دلیل فقر و یا زندگی در مناطق ۲ زبانه و محروم از دوره پیشدبستانی باز بماند.
دیدگاهتان را بنویسید