آخرین اخبار
صفحه نخست / استانها > آذربایجان شرقی / استانها > آذربایجان غربی / استانها > اردبیل / استانها > اصفهان / استانها > البرز / استانها > ایلام / استانها > بوشهر / استانها > تهران / استانها > چهارمحال و بختیاری / استانها > خراسان جنوبی / استانها > خراسان رضوی / استانها > خراسان شمالی / استانها > خوزستان / استانها > زنجان / استانها > سایر / استانها > سمنان / استانها > سیستان و بلوچستان / استانها > فارس / استانها > قزوین / استانها > قم / استانها > کردستان / استانها > کرمان / استانها > کرمانشاه / استانها > کهگیلویه و بویراحمد / استانها > گلستان / استانها > گیلان / استانها > لرستان / استانها > مازندران / استانها > مرکزی / استانها > هرمزگان / استانها > همدان / استانها > یزد / اقتصاد > آب و انرژی / اقتصاد > اقتصاد ایران / اقتصاد > اقتصاد جهان / اقتصاد > بانک و بیمه وبورس / اقتصاد > راه و مسکن / اقتصاد > سایر حوزه ها / اقتصاد > صنعت و معدن و تجارت / اقتصاد > کار و تعاون / اقتصاد > کشاورزی و دامداری / بازار > بازار / بازار > خرده فروشی و خدمات / بازار > خودرو / بین الملل > آسیای شرقی و اقیانوسیه / بین الملل > آسیای غربی / بین الملل > آفریقای مرکزی و جنوبی / بین الملل > آمریکای شمالی / بین الملل > آمریکای لاتین / بین الملل > اروپا / بین الملل > اوراسیا / بین الملل > ایران در جهان / بین الملل > غرب آسیا و آفریقای شمالی / جامعه > آسیب های اجتماعی / جامعه > آموزش و پرورش / جامعه > انتظامی / جامعه > جوان و خانواده / جامعه > حوادث و بلایا / جامعه > رفاه و خدمات اجتماعی / جامعه > سایر حوزه ها / جامعه > شهری / جامعه > قضایی و حقوقی / جامعه > محیط زیست / جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری / حوزه و دانشگاه > آموزش عالی / حوزه و دانشگاه > حوزه / حوزه و دانشگاه > دانشجویی / دانش و فناوری > علم و دانش / دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات / دانش و فناوری > فناوری های نوین / دین و اندیشه > اسلام در جهان / دین و اندیشه > اندیشمندان و اندیشکده ها / دین و اندیشه > حوزه و نهادهاي ديني / دین و اندیشه > علوم انسانی / دین و اندیشه > قرآن و عترت / سلامت > بهداشت / سلامت > تغذیه / سلامت > درمان / سلامت > نظام سلامت / سیاست > احزاب و تشکلها / سیاست > امنیتی و دفاعی / سیاست > انقلاب اسلامی / سیاست > دولت / سیاست > رهبری / سیاست > سایر / سیاست > سیاست خارجی / سیاست > مجلس / عکس > استانی / عکس > برگزیده / عکس > خبری / عکس > دریافتی / عکس > مستند / عکس > منابع خارجی / فرهنگ و ادب > رسانه / فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی / فرهنگ و ادب > فرهنگ عمومی / فرهنگ و ادب > فرهنگ مقاومت / فرهنگ و ادب > کتاب و ادبیات / فیلم > استان ها / فیلم > اقتصاد / فیلم > اینفومهر / فیلم > بین الملل / فیلم > جامعه / فیلم > دانش و فناوری / فیلم > دین و آیین / فیلم > سلامت / فیلم > سیاست / فیلم > فرهنگ و اندیشه / فیلم > هنر / فیلم > ورزش / مجله مهر > دکه روزنامه / مجله مهر > دور دنيا / مجله مهر > دیگر رسانه‌ها / مجله مهر > زندگی / مجله مهر > فجازی / مجله مهر > گزارش ویژه / هنر > تئاتر / هنر > رادیو و تلویزیون / هنر > سینمای ایران / هنر > سینمای جهان / هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی / ورزش > توپ و تور / ورزش > سایر ورزشها / ورزش > فوتبال ایران / ورزش > فوتبال جهان / ورزش > کشتی و وزنه برداری / ورزش > ورزش های رزمی
  • ورود اتوبوس‌های برقی به تهران به کجا رسید؟

    حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری، نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر، در خصوص برنامه واردات اتوبوس‌های برقی گفت: در مرحله اول، در حال وارد کردن ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی هستیم و در تفاهم‌نامه‌ای که برای ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس بسته شده است، ۵۰۰ مورد در اولویت قرار دارد و قراردادهای مالی […]

    اشتراک گذاری
    30 مرداد 1404
    کد مطلب : 111927

    حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری، نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر، در خصوص برنامه واردات اتوبوس‌های برقی گفت: در مرحله اول، در حال وارد کردن ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی هستیم و در تفاهم‌نامه‌ای که برای ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس بسته شده است، ۵۰۰ مورد در اولویت قرار دارد و قراردادهای مالی مربوط به این مرحله نهایی شده است و این مرحله در حال اجراست. پس از تکمیل این بخش، برای سایر مراحل نیز قراردادهای مالی بسته خواهد شد.

    وی افزود: مسیر واردات این اتوبوس‌ها مشخص است؛ معاونت مالی و حمل‌ونقل شهرداری تهران مسئول واردات است و پس از ورود اتوبوس‌ها، سازمان اتوبوسرانی وظیفه توزیع آن‌ها را بر عهده دارد. این توزیع بر اساس نیاز مناطق مختلف تهران و با توجه به درخواست‌های ثبت‌شده انجام می‌شود.

    آقامیری ادامه داد: در برخی مناطق لازم است که مسیرهای جدید برای خطوط اتوبوسرانی ایجاد شود و در برخی دیگر، اتوبوس‌های جدید جایگزین اتوبوس‌های فرسوده خواهند شد. این موضوع در قالب یک سیاست‌گذاری مشخص انجام می‌شود تا اتوبوس‌های برقی به‌صورت هدفمند و عادلانه بین مناطق مختلف پایتخت توزیع شوند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *