تهران- ایرنا- جنگ در عصر شبکههای اجتماعی نه تنها یک واقعه سیاسی، بلکه یک محتوای مصرفی است؛ محصولی که در قالبهای سرگرمکننده بازآفرینی میشود و حقیقت میدان نبرد را در انبوهی از فیلترها و الگوریتمها بازتاب میدهد.
Related Posts
درخواست تحریم کالاهای آمریکایی در هند
تهران- ایرنا- همزمان با اینکه دولت هند تخمین میزند بیش از نیمی از کالاهای صادراتی این کشور به آمریکا مشمول…
فیلم| خبرنگاران یزد: به امکانات تهیه خبر نیازمندیم
یزد- ایرنا- جمعی از خبرنگاران یزد در گفت و گو با ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به…
رهنما: به گذشته کاری ندارم و نگاهم به آینده خواهد بود؛ ملاک برای ما عملکرد است
تهران- ایرنا- رئیس جدید فدراسیون کاراته با بیان اینکه به گذشته کاری نداشته و نگاهش به آینده است گفت: ملاک…
