«گارس»؛ نمایشی متفاوت با پایان ناتمام
تهران- ایرنا- نمایش «گارس» به نویسندگی و کارگردانی ناصر صوفی، در نگاه نخست تلاشی است برای پیوند اسطورهپردازی با دغدغههای اجتماعی معاصر. آنچه بیش از همه در این اثر جلب توجه میکند، بلندپروازی متن در جهانی است که در آن هم نشانههای تاریخی و اسطورهای حضور دارند و هم رگههایی از نقد زیست روزمره؛ اما […]
تهران- ایرنا- نمایش «گارس» به نویسندگی و کارگردانی ناصر صوفی، در نگاه نخست تلاشی است برای پیوند اسطورهپردازی با دغدغههای اجتماعی معاصر. آنچه بیش از همه در این اثر جلب توجه میکند، بلندپروازی متن در جهانی است که در آن هم نشانههای تاریخی و اسطورهای حضور دارند و هم رگههایی از نقد زیست روزمره؛ اما این بلندپروازی نهتنها نقطه قوت که در مواردی به چالش اصلی اثر بدل شده است.
دیدگاهتان را بنویسید