غفلت از حریم خصوصی؛ هزینه تعامل جذاب با هوش مصنوعی

تهران- ایرنا- یافته‌های یک پژوهش جدید به سرپرستی پژوهشگران دانشگاه پِن‌اِستِیت نشان می‌دهد که هرچه یک برنامه کاربردی (اپلیکیشن) تلفن همراه یا چت‌بات هوش مصنوعی، تعاملی‌تر و بازی‌گونه‌تر باشد، کاربران احساس صمیمیت بیشتری می‌کنند، احتیاط خود را از دست می‌دهند و به طور ناخودآگاه حریم خصوصی خود را به خطر می‌اندازند.

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *