زاهدان – ایرنا – «ابوالفضل احمدزاده» معاون دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در امور حقوق عامه با تعیین مهلت ۲ ماهه برای مدیران بیمارستانهای استان بهمنظور به حداقل رساندن نارضایتی مردم، آنان را موظف کرد در جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی و جلب رضایت بیماران اقدامات مؤثر انجام دهند.
Related Posts
قاضی عسکر: ساخت مراکز بهداشتی گامی بزرگ در زمینه خدمت رسانی به مردم است
شهرری – ایرنا- تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: مردم شهرستان ری جزو قشر مناطق محروم محسوب میشوند بنابراین فراهم کردن…
مستمری شهریورماه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شد
تهران- ایرنا- سازمان هدفمندسازی یارانهها اعلام کرد: بیش از ۸.۳ همت مجموع مستمری شهریورماه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز…
«نامیرا»؛ روایتی موسیقایی از آزادی و جاودانگی
تهران- ایرنا- ارکستر سمفونیک تهران با رهبری نصیر حیدریان اوراتوریوی «نامیرا» به آهنگسازی بهزاد عبدی را در تالار وحدت روی…
