تهران- ایرنا- جنگ در عصر شبکههای اجتماعی نه تنها یک واقعه سیاسی، بلکه یک محتوای مصرفی است؛ محصولی که در قالبهای سرگرمکننده بازآفرینی میشود و حقیقت میدان نبرد را در انبوهی از فیلترها و الگوریتمها بازتاب میدهد.
Related Posts
۱۰ میلیارد ریال از محل مسوولیتهای اجتماعی برای طرح گردشگری چشمهزنه هفشجان اختصاص یافت
شهرکرد- ایرنا- شهردار هفشجان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سرمایهگذاری ۵۰ میلیارد ریالی شهرداری هفشجان برای طرح گردشگری چشمهزنه…
بهزیستی مدعیالعموم قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت/ استخدام بیش از ۴ هزار معلول
تهران- ایرنا- رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه سند مناسب سازی برای معلولان باید توسط سازمان شهرداریها و دهیاریها…
یکپارچهسازی اطلاعات، کلید شفافیت و عدالت اقتصادی
تهران- ایرنا- اتصال سامانههای اطلاعاتی کشور به یکدیگر و ایجاد پایگاههای داده ملی، مدتهاست یکی از مطالبات کارشناسان اقتصاد و…
