تهران – ایرنا – مدیر کل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، یکی از مزیتهای رقابتی ایران در جهان را ظرفیت های «گردشگری سلامت» دانست و گفت: سالانه میزبان بیش از یک میلیون گردشگر سلامت در کشور هستیم که بهره مندی از مزایای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سفر این تعداد گردشگر خارجی، مستلزم برنامه ریزی درست و هدفمند است.
Related Posts
معاون استاندار خوزستان: انحصار طلبیهای سیاسی مانع انسجام ملی میشود
اهواز – ایرنا – معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان با انتقاد از هر گونه انحصار سیاسی در جامعه گفت: انحصارطلبی…
میانگین بارندگی در همدان نسبت به بلندمدت ۲۲ درصد کاهش یافت
همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب منطقهای همدان با بیان اینکه بارش کم و مصرف خارج از الگو از چالش های…
فعالیت های پهنه معدنی چاراویماق توسعه می یابد
مراغه- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: فعالیت های مختلف اکتشافی و استخراجی در پهنه شهرستان چاراویماق…
