تهران- ایرنا- دادههای شبکههای اجتماعی و بسترهای مجازی در زمان پخش رئالیتی شو «عشق ابدی» نشان میدهد روند جذب مخاطب، بازدید و دانلود این مجموعه روندی کاهشی داشته و برخلاف تبلیغات فراوان یوتیوبی و اینستاگرامی و جریانسازیهای موقت، مسیر توجه و جلب مخاطب تداوم نداشته است.
Related Posts
رونمایی از مقصد جدید طارمی؛ انتقال به المپیاکوس منتفی شد
تهران- ایرنا- کار مهاجم ایرانی در اینترمیلان به پایان رسیده و به نظر میرسد این بازیکن به زودی از نراتزوری…
عملیات لولهگذاری و خرید تجهیزات پروژه انتقال آب سرانی در حال انجام است
بجنورد- ایرنا- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت قابل توجه طرح ملی استحصال و انتقال آب سرانی…
آیا روسیه به انزوای طالبان پایان میدهد؟
تهران- ایرنا- حدود چهار سال پس از روی کار آمدن مجدد طالبان در افغانستان، کشورهای متعددی از طریق دیپلماتیک با…
