تهران- ایرنا- دادههای شبکههای اجتماعی و بسترهای مجازی در زمان پخش رئالیتی شو «عشق ابدی» نشان میدهد روند جذب مخاطب، بازدید و دانلود این مجموعه روندی کاهشی داشته و برخلاف تبلیغات فراوان یوتیوبی و اینستاگرامی و جریانسازیهای موقت، مسیر توجه و جلب مخاطب تداوم نداشته است.
Related Posts
یکسالگی دولت وفاق
تهران- ایرنا- یکسال از روی کار آمدن دولت چهاردهم گذشت.نارضایتی اجتماعی، گرانی، تورم، جنگ، ترور، بحران آب، برق و ناترازی…
ابراز امیدواری مسکو نسبت به تشکیل یک مثلث قدرت با چین و هند
تهران- ایرنا- سفارت روسیه در دهلینو ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر یک مثلث قدرت میان روسیه با چین…
موفقیت علمی دانش آموزان ملارد در جشنواره خوارزمی
ملارد – ایرنا – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد از موفقیت علمی ۹ دانش آموز این شهرستان در…
