بابل – ایرنا – در حالی مرمت پل تاریخی ۳۰۰ ساله محمد حسن خان بابل بعد از سالها بلاتکلیفی آغاز شد که دوستداران میراث فرهنگی این خطه از شمال اجرایش را اقدامی بیتاثیر دانسته چرا که بازسازی این اثر ملی بدون ممنوعیت تردد خودروها از زیر پل، نه تنها هدر رفت سرمایه ملیبه حساب می آید، بلکه با شلوغی جمعیت برای بازدید این بنای تاریخی زمینه ای برای خلق حوادث ناگوار نیز است.
Related Posts
دقیقی: هر بازی برای تیم پیکان یک فینال است
تهران- ایرنا- سرمربی تیم پیکان گفت: از روز اولی که با بچهها شروع به کار کردیم، شعار ما این بود…
از میدان جنگ تا دادگاه تاریخ؛ روایت حقوق، سیاست و هویت ایرانی در جنگ ۱۲ روزه
تهران- ایرنا- در نشستی علمی با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران، جنگ ۱۲ روز از زوایای گوناگون مورد واکاوی…
نشست خبری جشنواره شهید رجایی
«علاالدین رفیعزاده» معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، صبح سه شنبه (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) در نشست خبری…
