بابل – ایرنا – در حالی مرمت پل تاریخی ۳۰۰ ساله محمد حسن خان بابل بعد از سالها بلاتکلیفی آغاز شد که دوستداران میراث فرهنگی این خطه از شمال اجرایش را اقدامی بیتاثیر دانسته چرا که بازسازی این اثر ملی بدون ممنوعیت تردد خودروها از زیر پل، نه تنها هدر رفت سرمایه ملیبه حساب می آید، بلکه با شلوغی جمعیت برای بازدید این بنای تاریخی زمینه ای برای خلق حوادث ناگوار نیز است.
Related Posts
بهره برداری از طرح های عمرانی – صنعتی در کیش
نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران جزیره کیش، شامگاه چهارشنبه (۱۲ شهریور ۱۴۰۴) با حضور «رضا مسرور» دبیر…
هشدار سیاستمدار ارمنی درباره نقض حاکمیت ایروان در طرح پُل ترامپ
مسکو- ایرنا- آرمان آبوویان سیاستمدار و نماینده سابق مجلس ملی ارمنستان ضمن ابراز نگرانی از پیامدهای طرح پُل ترامپ در…
ششمین کنفرانس رؤسای مجالس جهان در ژنو افتتاح شد
تهران – ایرنا – ششمین کنفرانس رؤسای مجالس جهان با حضور محمدباقرقالیباف، اعضای هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و مشارکت…
