تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطبشناسی در نظام تولید محتوای رسانهای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانهای خود را کدام قشر قرار دادهاند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.
Related Posts
تدوین ساز و کار صادرات نفت خام از بورس
تهران- ایرنا- مدیرعامل بورس انرژی با بیان اینکه فعلا فروش نفت خام از رینگ بینالملل بورس انرژی انجام نمیشود، گفت:…
استانداری قم با صدور بخشنامهای، تعطیلی پنجشنبهها و دورکاری کارمندان را رسماً اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری فردای عالیشاهی ، در پی تصویب مصوبات ستاد مدیریت مصرف انرژی و با هدف مقابله با…
هدفگذاریها در سمنان از تحقق عدالت آموزشی تا بهبود نمرات امتحانات نهایی
سمنان – ایرنا – برنامهریزی برای تحقق عدالت آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی، مشارکت مدیریت شهری با نظام تعلیم و تربیت،…
