تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطبشناسی در نظام تولید محتوای رسانهای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانهای خود را کدام قشر قرار دادهاند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.
Related Posts
رسانه صهیونیستی: اسرائیل درصدد تصرف کرانه باختری و مصادره اموال تشکیلات خودگردان است
تهران-ایرنا-سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل جمعه شب اعلام کرد: اسرائیل در حال بررسی گزینههایی از جمله اعمال حاکمیت بر بخشهایی…
تامین ۱۴۰۰ میلیارد ریال از طریق مالیات نشاندار برای بیمارستان یازهرای دزفول
دزفول-ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: سقف مالیاتی اعلام شده معادل یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال با نشان دار…
جرائم سایبری در خراسان جنوبی کاهش یافت
بیرجند-ایرنا- رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) خراسان جنوبی از کاهش پنج درصدی جرائم سایبری استان برای نخستینبار…
