تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطبشناسی در نظام تولید محتوای رسانهای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانهای خود را کدام قشر قرار دادهاند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.
Related Posts
بیش از ۳۸۰ پروژه هفته دولت در شهرستان زهک آماده بهرهبرداری است
زابل – ایرنا – فرماندار زهک گفت: بیش از ۳۸۰ پروژه در بخشهای مختلف عمرانی، تولیدی، خدماتی، فرهنگی و روستایی…
مدنی زاده: اقتصاد دیجیتال، کلید نجات اقتصاد ایران است
تهران- ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی از عزم جدی دولت برای حمایت از این صنعت بهعنوان پیشقراول اقتصاد مدرن…
ادای احترام معاون رییس جمهور به مقام شامخ شهدا در البرز
کرج – ایرنا – معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور صبح سه شنبه در بدو ورود به…
