تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطبشناسی در نظام تولید محتوای رسانهای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانهای خود را کدام قشر قرار دادهاند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.
Related Posts
معافیت مشروط برای دموراژ کانتینرهای آسیب دیده بندر رجایی
تهران- ایرنا- با گذشت پنج ماه از حادثه انفجار در بندر شهید رجایی، فعالان اقتصادی خسارت دیده همچنان درگیر مشکلات…
محکومیت استقلال و تراکتور در کمیته وضعیت بازیکنان
تهران- ایرنا- کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال باشگاههای استقلال تهران و تراکتور تبریز را محکوم کرد. لینک کوتاه مطلب https://fardayealishahi.ir/?p=24372…
فیلم | حمایت قطعی و همهجانبه دولت از تولید برنج ایرانی
ساری- ایرنا- «مجید آنجفی» معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت، تولید برنج در استان های شمالی به ویژه مازندران…
