زنجان – ایرنا – مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، با اشاره به شکاف عمیق بین تصویرسازی رسانهای از ایران و واقعیتهای موجود در کشور، گفت: «بین آنچه از ایران در رسانههای داخلی و خارجی تصویرسازی میشود با واقعیتهای موجود یک شکاف عمیق وجود دارد که نشان میدهد در عملیات تصویرسازی رسانهای دچار خلل و کاستی هستیم».
Related Posts
واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه ابتلای اوریه به هپاتیت
تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعه بیماری خرید تابستانی خود واکنش نشان داد. لینک کوتاه مطلب https://fardayealishahi.ir/?p=111312 کپی باز…
ماجرای شهرداری جیرفت؛ تنشی که با مدیریت رسانهای قابل پیشگیری بود
جیرفت- ایرنا- حوادث اخیر در شهرداری جیرفت، بار دیگر نقش تعیینکننده «مدیریت رسانهای» را در پیشگیری از تنش و کنترل…
نمایشگاه صنعت پخش؛ فرصتی برای اتصال تولید البرز به زنجیره تأمین ملی
کرج – ایرنا – رییس انجمن صنعت پخش استان البرز از برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت پخش با حضور گسترده…
