امام جمعه زنجان: رضایت‌ مردم معیار موفقیت خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی است

زنجان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان بر لزوم توجه عمیق و عملی به تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: هرچند شاخص‌های کمی در ارزیابی اهمیت دارند، اما رضایت‌مندی مراجعین و ایجاد تجربه‌ای مثبت در برخورد با نهادهای دولتی، معیاری کلیدی برای سنجش موفقیت در خدمت‌رسانی است.

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *