امام جمعه زنجان: رضایت مردم معیار موفقیت خدمترسانی دستگاههای اجرایی است
زنجان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان بر لزوم توجه عمیق و عملی به تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاههای اجرایی تأکید کرد و گفت: هرچند شاخصهای کمی در ارزیابی اهمیت دارند، اما رضایتمندی مراجعین و ایجاد تجربهای مثبت در برخورد با نهادهای دولتی، معیاری کلیدی برای سنجش […]
زنجان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان بر لزوم توجه عمیق و عملی به تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاههای اجرایی تأکید کرد و گفت: هرچند شاخصهای کمی در ارزیابی اهمیت دارند، اما رضایتمندی مراجعین و ایجاد تجربهای مثبت در برخورد با نهادهای دولتی، معیاری کلیدی برای سنجش موفقیت در خدمترسانی است.
دیدگاهتان را بنویسید