تهران- ایرنا- یک بانک بزرگ استرالیایی- نیوزیلندی به علت پاسخگو نبودن به مشکلات مشتریان، دروغگویی در مورد نرخ بهره و پرداخت نکردن سود به مشتریان، با یک جریمه بیسابقه ۱۶۰ میلیون دلاری روبرو شده است.
Related Posts
پروازهای منظم، کلید توسعه اقتصادی و گردشگری خراسان جنوبی است
بیرجند- ایرنا- استاندار خراسان جنوبی بر لزوم افزایش و منظم بودن پروازها بهعنوان عامل مهمی در جذب سرمایه گذار و…
تهدیدات تغییرات اقلیمی در تهران بیشتر از دیگر نقاط کشور است
تهران بزرگ – ایرنا – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به شرایط ویژه پایتخت گفت: تهران به…
مکانهای حفاظتشده به روی گردشگران گشوده میشود/ وامهای۱۰۰ میلیونی برای راهنمایان
تهران- ایرنا- معاون گردشگری وزیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از ۲۴ شهریور برخی مکانهای حفاظتشده با رعایت مسائل…
