دسته‌بندی نشده

داستان کتابی که در ۴۰ روز سه‌بار تجدیدچاپ شد/ برای ساخت مخاطب حرفه‌ای باید قدم برداشت

​​​​​​​تهران- ایرنا- نویسنده کتاب «خاموشان» با اعلام اینکه این کتاب در کمتر از ۴۰ روز به چاپ سوم رسیده است، توضیح داد: در این مدت به کتاب‌فروشی‌های مختلف در شهرهای ایران سر زدم، با مردم ارتباط برقرار کردم و برایشان داستان کوتاه خواندم؛ برای ساخت مخاطب حرفه‌ای باید قدم برداشت.

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا