تهران- ایرنا- دادههای شبکههای اجتماعی و بسترهای مجازی در زمان پخش رئالیتی شو «عشق ابدی» نشان میدهد روند جذب مخاطب، بازدید و دانلود این مجموعه روندی کاهشی داشته و برخلاف تبلیغات فراوان یوتیوبی و اینستاگرامی و جریانسازیهای موقت، مسیر توجه و جلب مخاطب تداوم نداشته است.
Related Posts
دستاوردهای دفاعی فرزندان ملت، ایران را به قطب اقتدار و بازدارندگی در منطقه تبدیل کرد
تهران- ایرنا- وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت ۳۱ مرداد ماه روز صنعت دفاعی، در بیانیهای اعلام کرد:…
استاندار کردستان درگذشت عبدالحمید حیرت سجادی را تسلیت گفت
سنندج- ایرنا- استاندار کردستان با صدور پیامی درگذشت عبدالحمید حیرت سجادی از اساتید شهیر و بهنام کردستانی را تسلیت گفت.…
آغاز برنامه غنیسازی اوقات فراغت دانشآموزان استان اردبیل در ۴۳۰ پایگاه
اردبیل- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از آغاز برنامههای غنیسازی اوقات فراغت تابستانی دانشآموزان این استان در ۴۳۰…
