تهران- ایرنا- نتایج برخی مطالعات حاکی از این است که عواملی نظیر درآمدزایی، کسب سرمایه اقتصادی و فرصتی برای دیده و شنیده شدن از جمله دلایل اصلی کاربران برای شهرتطلبی در فضای اینستاگرام هستند. امری که خود میتواند پیامدهایی نظیر مصرفی شدن زندگی روزمره، استانداردسازی ذائقهها و دگردیسی ارزشها و هنجارها را نیز به همراه داشته باشد.
Related Posts
حیدری: محکوم به جبران هستیم؛ برخی رفتارها خوب نیست
تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بابت شکست مقابل الوصل از هواداران عذرخواهی میکنم. ما محکوم به جبران…
عضو ارشد حماس: حملات اشغالگران به کرانه باختری تأثیری بر اراده فلسطینیها ندارد
تهران – ایرنا – یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با اشاره به حملات مکرر ارتش رژیم اشغالگر و…
معاون استاندار اردبیل: اقتصادی شدن تولید کشاورزی نیازمند تغییر رویکرد است
اردبیل- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: صنعتی و اقتصادی شدن فعالیت تولیدی بخش کشاورزی نیازمند تغییر رویکرد…
