تهران- ایرنا- نتایج برخی مطالعات حاکی از این است که عواملی نظیر درآمدزایی، کسب سرمایه اقتصادی و فرصتی برای دیده و شنیده شدن از جمله دلایل اصلی کاربران برای شهرتطلبی در فضای اینستاگرام هستند. امری که خود میتواند پیامدهایی نظیر مصرفی شدن زندگی روزمره، استانداردسازی ذائقهها و دگردیسی ارزشها و هنجارها را نیز به همراه داشته باشد.
Related Posts
درخشش سینمای ایران در جشنواره فیلم کازان
تهران – ایرنا – سینمای ایران با کسب چندین جایزه، حضوری درخشان در بیست و یکمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم…
خطر تبلیغ داروها، شیر خشک و مکملهای غیرمجاز در شبکههای اجتماعی
تهران – ایرنا- سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو نسبت به تبلیغات گسترده داروها،…
اجرای طرح ویژه انضباط ترافیکی اطراف مدارس البرز
کرج – ایرنا – رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای طرح ویژه انضباط ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس…
