شهرداری تهران محتوای تبلیغات صرفه جویی آب را تغییر دهد

تهران بزرگ – ایرنا – مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با انتقاد از لحن بکار برده شده در برخی بنرهای شهری تبلیغاتی مرتبط با بحران آب، خواستار بازنگری در ادبیات بکار رفته در این پیام‌ها شد و تاکید کرد که استفاده از واژگان منفی می‌تواند اثربخشی اطلاع‌ رسانی را بشدت کاهش دهد.

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *