شهرداری تهران محتوای تبلیغات صرفه جویی آب را تغییر دهد
تهران بزرگ – ایرنا – مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با انتقاد از لحن بکار برده شده در برخی بنرهای شهری تبلیغاتی مرتبط با بحران آب، خواستار بازنگری در ادبیات بکار رفته در این پیامها شد و تاکید کرد که استفاده از واژگان منفی میتواند اثربخشی اطلاع رسانی را بشدت کاهش دهد.
تهران بزرگ – ایرنا – مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با انتقاد از لحن بکار برده شده در برخی بنرهای شهری تبلیغاتی مرتبط با بحران آب، خواستار بازنگری در ادبیات بکار رفته در این پیامها شد و تاکید کرد که استفاده از واژگان منفی میتواند اثربخشی اطلاع رسانی را بشدت کاهش دهد.
دیدگاهتان را بنویسید