آخرین اخبار

شهرداری تهران محتوای تبلیغات صرفه جویی آب را تغییر دهد

تهران بزرگ – ایرنا – مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با انتقاد از لحن بکار برده شده در برخی بنرهای شهری تبلیغاتی مرتبط با بحران آب، خواستار بازنگری در ادبیات بکار رفته در این پیام‌ها شد و تاکید کرد که استفاده از واژگان منفی می‌تواند اثربخشی اطلاع‌ رسانی را بشدت کاهش دهد.

اشتراک گذاری
28 مرداد 1404
کد مطلب : 106834

تهران بزرگ – ایرنا – مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با انتقاد از لحن بکار برده شده در برخی بنرهای شهری تبلیغاتی مرتبط با بحران آب، خواستار بازنگری در ادبیات بکار رفته در این پیام‌ها شد و تاکید کرد که استفاده از واژگان منفی می‌تواند اثربخشی اطلاع‌ رسانی را بشدت کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *