تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطبشناسی در نظام تولید محتوای رسانهای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانهای خود را کدام قشر قرار دادهاند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.
Related Posts
اطلاعیه معاونت امور رسانهای وزارت فرهنگ درباره اینترنت هدیه خبرنگاران
تهران- ایرنا- معاونت امور رسانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیهای اعلام کرد: اعضای سامانه جامع رسانههای کشور…
آتشسوزی در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرمآباد + فیلم
خرمآباد – ایرنا – مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: آتشسوزی در منطقه حفاظتشده سفیدکوه خرمآباد از ساعتی پیش…
۹۰ درصد تأمین مالی بر دوش بانکها/ چرا افزایش نقدینگی همیشه منجر به رشد اقتصادی نمیشود
تهران- ایرنا- یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه اقتصاد ایران بانک محور است و بار تامین مالی کشور بر عهده…
