تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطبشناسی در نظام تولید محتوای رسانهای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانهای خود را کدام قشر قرار دادهاند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.
Related Posts
دیپلماسی فراگیر در سال نخست دولت وفاق ملی؛ از مدیریت بحران تا گسترش افقهای نو
تهران-ایرنا- سال نخست فعالیت وزارت امور خارجه در دولت وفاق ملی با بحرانهای امنیتی، فشار تحریمها و تحولات پرشتاب منطقهای…
رئیس جمهور برزیل: جنگ غزه تلاشی برای نابودی مردم و کشور فلسطین است
تهران- ایرنا- «لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا» رئیس جمهور برزیل با درخواست برای تحریم رژیم صهیونیستی گفت که جنگ غزه تلاشی…
تکمیل نیروگاه حرارتی زغالسنگ طبس
تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت برق حرارتی با اشاره به امضای تفاهمنامه مشارکت بخش عمومی با بخش خصوصی برای تکمیل نیروگاه…
