آخرین اخبار

مفهوم عدالت آموزشی، نیازمند بازآرایی و باز مهندسی است

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه مفهوم عدالت آموزشی، نیازمند بازآرایی و باز مهندسی است، گفت: تصمیماتی در موضوع عدالت آموزشی در سال‌های گذشته اتخاذ شده که اکنون نیازمند بازنگری و بازبینی است و با تشکیل کارگروه مربوطه، سهمیه‌های کنکور بازنگری می‌شود.

اشتراک گذاری
20 مرداد 1404
کد مطلب : 85572

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه مفهوم عدالت آموزشی، نیازمند بازآرایی و باز مهندسی است، گفت: تصمیماتی در موضوع عدالت آموزشی در سال‌های گذشته اتخاذ شده که اکنون نیازمند بازنگری و بازبینی است و با تشکیل کارگروه مربوطه، سهمیه‌های کنکور بازنگری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *