تهران- ایرنا- نتایج برخی مطالعات حاکی از این است که عواملی نظیر درآمدزایی، کسب سرمایه اقتصادی و فرصتی برای دیده و شنیده شدن از جمله دلایل اصلی کاربران برای شهرتطلبی در فضای اینستاگرام هستند. امری که خود میتواند پیامدهایی نظیر مصرفی شدن زندگی روزمره، استانداردسازی ذائقهها و دگردیسی ارزشها و هنجارها را نیز به همراه داشته باشد.
Related Posts
حماس طرح جدید آتش بس را از مصر و قطر دریافت کرد
تهران-ایرنا- یک رسانه عربی فاش کرد که جنبش حماس طرحی برای توقف درگیریها را از جانب مصر و قطر تحویل…
مشاور رئیس جمهور: دولت نیازمند همگرایی برای عبور از مشکلات اقتصادی است
بیرجند – ایرنا- مشاور رئیسجمهور در امور تشکلها و احزاب گفت: دولت برای عبور از چالشهای اقتصادی و مالی نیازمند…
استاندار اصفهان: اجرایی نشدن پژوهشهای کلان ملی آسیب شناسی شود
اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: اجرایی نشدن پژوهشهای کلان ملی و وجود فاصله میان مطالعات توسعهای و اجرا باید آسیبشناسی…
