تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطبشناسی در نظام تولید محتوای رسانهای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانهای خود را کدام قشر قرار دادهاند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.
Related Posts
توسعه عدالت آموزشی در لرستان با آغاز ساخت ۱۶ مدرسه
خرمآباد – ایرنا – مسئول پروژههای عمرانی بنیاد علوی در لرستان گفت: عملیات اجرایی ساخت ۱۶ مدرسه در مناطق کمبرخوردار…
نخست وزیر هلند: تشدید جنگ اوضاع غزه را فاجعهبارتر خواهد کرد
تهران- ایرنا- دیک شوف نخست وزیر هلند در اظهاراتی تاکید کرد که تشدید جنگ اوضاع غزه را فاجعهبارتر خواهد کرد…
دستگیری عامل کلاهبرداری با فروش فیش حج تمتع در زنجان
زنجان – ایرنا – معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی زنجان از دستگیری متهم به ۴۵ فقره کلاهبرداری با ترفند فروش…
