تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطبشناسی در نظام تولید محتوای رسانهای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانهای خود را کدام قشر قرار دادهاند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.
Related Posts
دو سوم بیمارستانهای کشور فاقد جراح اطفال هستند/شناسایی ۲ هزار و ۷۰۰ ناهنجاری بدو تولد
تهران -ایرنا- فوق تخصص جراحی کودکان و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به ضرورت وجود جراح اطفال در…
نمایشگاه ملی صنایع دستی فرصتی برای معرفی تولیدات خراسان جنوبی است
بیرجند – ایرنا – استاندار خراسان جنوبی گفت: سی و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران فرصت بسیار ارزشمند…
از دل تاریکی تا روشنایی حرم
هنگامی که در اربعین گامها به سوی کربلا روانه میشود، نور حرم سیدالشهدا (ع) همچون خورشیدی در دل شب میدرخشد،…
