تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطبشناسی در نظام تولید محتوای رسانهای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانهای خود را کدام قشر قرار دادهاند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.
Related Posts
نسخه خطی «عین الحیات» علامه مجلسی در مشهد رونمایی شد
مشهد- ایرنا- نسخه خطی کتاب «عین الحیات» اثر علامه محمدباقر مجلسی با قدمت ۳۶۵ سال روز سهشنبه در کتابخانه آستان…
عملیات اجرایی توسعه و بهسازی ایستگاه راه آهن اندیمشک آغاز شد
دزفول – ایرنا – عملیات اجرایی طرح توسعه و بهسازی ایستگاه راه آهن اندیمشک با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال روز…
وزیر علوم از ایرنا بازدید کرد
تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز (شنبه) با حضور در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ضمن دیدار با مدیرعامل…
