تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطبشناسی در نظام تولید محتوای رسانهای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانهای خود را کدام قشر قرار دادهاند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.
Related Posts
صدای ایران در جهان
سفر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری ایران به نیویورک برای حضور در هشتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، فرصتی است…
اوحدی: شهدا اوج شکوه پیروزیهای کشور در حمله ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیست بودند
تهران- ایرنا- سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اقتدار و عزت…
از شوال تا سفیر؛ ایرانخودرو با نسل تازه محصولات در نمایشگاه مشهد
تهران- ایرنا- گروه صنعتی ایرانخودرو با حضور در نمایشگاه بینالمللی خودرو مشهد، تازهترین محصولات سواری و تجاری خود را در…
