تهران- ایرنا- دادههای شبکههای اجتماعی و بسترهای مجازی در زمان پخش رئالیتی شو «عشق ابدی» نشان میدهد روند جذب مخاطب، بازدید و دانلود این مجموعه روندی کاهشی داشته و برخلاف تبلیغات فراوان یوتیوبی و اینستاگرامی و جریانسازیهای موقت، مسیر توجه و جلب مخاطب تداوم نداشته است.
Related Posts
استاندار بوشهر:۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات به کارگاههای تولیدی پرداخت می شود
بوشهر- ایرنا-استاندار بوشهر گفت: بانک صنعت و معدن در راستای کمک به رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال مولد، ۱۲…
آمادهسازی نیروهای امنیتی الجولانی برای استقرار مجدد در السویدا
تهران – ایرنا – «نورالدین البابا» سخنگوی وزارت کشور سوریه، تأکید کرد که نیروهای امنیتی حکومت موقت این کشور برای…
عارف:راهبرد ما بر این مبناست که مسائل را با مذاکره حل و فصل کنیم
تهران-ایرنا- معاون اول رئیسجمهور با بیان این که راهبرد ما حل و فصل مسایل با مذاکره است گفت: راهبرد نظام…
