تهران- ایرنا- نتایج برخی مطالعات حاکی از این است که عواملی نظیر درآمدزایی، کسب سرمایه اقتصادی و فرصتی برای دیده و شنیده شدن از جمله دلایل اصلی کاربران برای شهرتطلبی در فضای اینستاگرام هستند. امری که خود میتواند پیامدهایی نظیر مصرفی شدن زندگی روزمره، استانداردسازی ذائقهها و دگردیسی ارزشها و هنجارها را نیز به همراه داشته باشد.
Related Posts
شتاب علمی، مسئولیت تاریخی جامعه علمی و فناور ایران
تهران- ایرنا- رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام اخیر خود، با تأکید صریح بر لزوم شتاب در پیشرفت علمی و…
آزادراه تهران-شمال و جاده چالوس مسدود شد
تهران- ایرنا- مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: آزادراه تهران-شمال و مسیر رفت و برگشت محور چالوس تا اطلاع ثانوی…
اجرای کمربندی جنوبی پاکدشت با روش مولدسازی/فعالسازی پروژههای جادهای استان تهران
شمیرانات – ایرنا – مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت با روش مولدسازی در حال…
